SzamiG. és Taró PSP Elemzései

Ezen oldalon PSP-és játékokról olvashattok elemzéseket nézzhettek képeket meg stb.

PSP: Bleach Heat The Soul 6

2010.12.30. 11:12 :: Taró

Nekem ez a kedvenc játékom azért írok róla!A grafikája nem a legjobb jobb is lehetne,de miután belejöttél a játékba nem fog szavarni!Először csak pár karakterrel lehetsz,ami engem nagyon zavart,de könnyű a Story modban megszerezni őket!Bár bevallom volt egy olyan pálya ahol elakadtam és akit már megismerhettetek Szami G segített,de ezen az egy pályán kívül nagyon egyszerű a többi!Sok pálya van benne,de nincsenke mini game-ek,ez nem olyan rossz mert helyette vannak külön olyan pályák ahol viszont a szereplőkről szerezhedsz képeket ezzel én jól elvoltam!Én ezt a játékot csak ajánlani tudom!!!!!!!!!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pspelemzes.blog.hu/api/trackback/id/tr802547837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
a
süti beállítások módosítása