SzamiG. és Taró PSP Elemzései

Ezen oldalon PSP-és játékokról olvashattok elemzéseket nézzhettek képeket meg stb.

PC rovat: Plants vs zombies

2011.01.21. 20:42 :: Taró

Ez egy jó logikai játék szerintem én kivittem az egész story módot és nem nehéz, de vicces. Van egy story mód, egy minigames, és egy survival mód, ezek se nehezek de ezek már inkább logikaiak mint viccesek. +1 jópont nagyon sok plants (növény) van benne és sok zombies (zombi). +2 jópont van salyát kis kerted, salyát kis könyved a növényekről és a zombikról. +3 jópont nekem ez egy külön pont mert van benne Michael Jackson zombi. A grafikálya nem jó mert ezt nem lehet semmihez hasonlítani ez egy tipikus mese játék gyerekeknek +5 éves kortól. Én nekem nagyon tetszett a játék és ajánlanám is nektek remélem tetszeni fog!!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pspelemzes.blog.hu/api/trackback/id/tr222603699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
a
süti beállítások módosítása